O nas White foreground

Geesinknorba Group

Poznaj jedną z czołowych firm w branży gospodarki odpadami

Gospodarka odpadami to dziedzina, która rozwija się bardzo dynamicznie. Jednym z atutów Grupy Geesinknorba jest umiejętność podążania za trendami i wymaganiami społeczeństwa. Projektujemy i dostarczamy rozwiązania, tworząc świat, w którym gospodarka odpadami jest znacznie bardziej zrównoważona. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych i przełomowych rozwiązań, udaje nam się wyprzedzać konkurentów i skutecznie zaspokajać potrzeby Klientów. Za sprawą bogatego doświadczenia naszych trzech potężnych marek: Geesink, Norba i Kiggen, tworzymy produkty, które charakteryzują się wysoką wydajnością, łatwością w obsłudze, a jednocześnie niskim całkowitym kosztem użytkowania.

Wybierając nasze produkty, wspólnie tworzymy lepszy, zrównoważony świat.

WIZJA

Naszą wizją, jako wiodącej firmy w branży gospodarki odpadami, jest uczynienie świata bardziej zrównoważonym.

MISJA

Projektujemy i dostarczamy rozwiązania, tworząc świat, w którym gospodarka odpadami jest znacznie bardziej zrównoważona. Tworzymy produkty charakteryzujące się wysoką wydajnością, łatwością w obsłudze, a jednocześnie niskim całkowitym kosztem użytkowania. Dzięki temu umożliwiamy Klientom oszczędzanie cennych zasobów. Ponadto, nasz zespół opracowuje nowe, przełomowe i innowacyjne rozwiązania, które mają usprawnić gospodarkę odpadami na całym świecie.

CELE

Nieustannie dążymy do:
  • zrównoważonego rozwoju,
  • zadowolenia naszych Klientów,
  • zatrudniania kompetentnych pracowników,
  • bycia wzorem do naśladowania w zakresie gospodarki odpadami,
  • a ponadto chcemy nieustannie utrzymywać naszą przewagę technologiczną i organizacyjną nad konkurencją.

Prowadzenie odpowiedzialnej społecznie działalności.

Odpowiedzialna Społecznie Działalność

Od czasu założenia firmy Geesinknorba pod koniec 1815 r. zarówno ludzie, jak i środowisko stały się naszym głównym priorytetem. Jako organizacja dbamy o planetę, ludzi i zysk, trzy podstawowe wartości społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Oznacza to, że działamy w sposób etyczny i przejrzysty, który przyczynia się do poprawy zdrowia i dobrobytu społeczeństwa. Postępujemy zgodnie z wytycznymi ISO 26000, uznanymi międzynarodowymi wytycznymi dotyczącymi odpowiedzialności społecznej, w sposób praktyczny i jak najbardziej optymalny. I oczywiście idziemy dalej…